Wat vertellen klanten over HappyDigital

Onze klanten aan het woord

Hier worden we nou happy van als we een baaldag hebben. Dat werkt heerlijk therapeutisch. Maar voor jou is het natuurlijk ook handig: dan hoor je het ’s van een ander.

Saya Coaching

Saya Sprafke

"Ik ben echt heel tevreden over de website. Ik word beter gevonden via Google, terwijl daar tot nu toe minimale moeite in is gestoken. Ik krijg meer aanvragen van hoge kwaliteit voor mijn retreat in Ibiza. Op mijn vorige website kreeg ik veel aanvragen via mijn website. Het doel was om dat aantal gelijk te houden en tegelijkertijd de kwaliteit van de aanvragen veel hoger te krijgen. Dat is ook gelukt. Nu is er meer rust, loopt het aanvraagproces gestroomlijnder en de aanvragen die ik krijg zijn van hogere kwaliteit."

Digistudies

Micha Proper

"Een vakbekwaam jong team, dat snel en professioneel werkt en een goed gevoel heeft voor design. Verder denkt Jelle goed mee als je een probleem hebt. We zijn heel blij met de conversie groei van onze online examentraining bundel. En (o.a.) de creatie van ons nieuwe aanbod heeft geleid tot een omzetstijging van 66%. Onze klantwaarde is afgelopen jaar met maar liefst 75% gestegen door de creatie van onze nieuwe aanbod. Dit is de grootste factor is geweest voor onze omzetstijging."

Voor Digistudies werkten we aan het nieuwe marketing fundament en behaalden we een return on investment van 150%.

Mulberry Tree Therapy

Diana van Walsum

"Heel erg tevreden, ik kan eenvoudig dingen aanpassen en als iets niet lukt kan ik makkelijk bij jullie terecht. Daarnaast zijn jullie heel eerlijk, open en transparant over het toevoegen/aanpassen van dingen. Jullie zijn niet op zoek om nog een extra factuur te sturen voor elk klein dingetje. Maar iemand oprecht willen helpen en daarmee merk je dat jullie normen en waarden hebben voor jullie manier van dienstverlening."

SFR Beweegt

Jip Lohle

"We zijn erg tevreden over de nieuwe website. Qua design vooral veel moderner geworden, veel gebruiksvriendelijker, anno 2022. Door goede communicatie kom je sneller tot een eindresultaat waar iedereen tevreden mee is. Goed geluisterd naar de diagnose van de klant in plaats van je eigen idee te volgen. Door goed te luisteren naar de wensen en toch je eigen expertise laten gelden kom je tot het beste resultaat."