Wij bouwen de toekomst van de online wereld.

Door websites, brands en apps te ontwerpen voor bedrijven die staan voor innovatie in hun branche.

Na 8 jaar kunnen we veilig zeggen: geen enkel project is hetzelfde. Daarom geloven wij niet in standaard oplossingen of vaste teams. Wij doen het anders: we onderzoeken welk talent er nodig is om een gegeven vraag te beantwoorden en stellen dat team vervolgens samen uit de beste designtalenten uit ons netwerk. Stuk voor stuk zijn het mensen die zich aan ons bewezen hebben en zich graag in willen zetten voor ideeën die moeten groeien. Nog een voordeel: wél een full-service aanbod, niet een full service kostenplaatje.

Remote werken is voor ons niet het nieuwe normaal.

Wij geloven niet in standaard oplossingen of vaste teams. Al sinds de oprichting van HappyDigital werken wij remote; tijd- en plaats onafhankelijk. Deze manier van werken zien we als een tool die ons de mogelijkheid geeft om ons leven precies zo in te richten op een manier die bij ons past.

Wij zijn jouw aanspreekpunten

Hans

project manager

Een Bachelor in Innovatie-management, 10 jaar grafische ervaring én een creatieve mindset maken van Hans een gedurfde ondernemer. Door middel van een creatieve en enthousiaste blik op de wereld kreeg Hans op jonge leeftijd al de bijnaam Hans Anders.

Jelle

ux/ui designer

Jelle is het schoolvoorbeeld 😉 van dingen anders doen. Zonder opleiding is hij begonnen als freelance designer. Inmiddels veel ervaring opgedaan en nu helpt hij bedrijven met hun doelstellingen te bereiken met design en strategie.

Ontwerp en strategie voor merken met een doel

Onze missie: Startups helpen de status quo te doorbreken

We werken samen met mensen en beginnende organisaties die de status quo positief willen uitdagen. Samen met onze opdrachtgevers willen we bijdragen aan het mooier maken van de wereld. Want die wereld, die kan nóg mooier.

Onze visie: Disrupt the status quo

Dit idee blijft het uitgangspunt voor alles wat we doen. We vinden nieuwe oplossingen door zowel de aannames van onze klanten als onze eigen aannames over een product, een doelgroep en wat mogelijk is uit te dagen. Dit idee is ontstaan ​​uit het fundament van ons bureau. Zie ons digitaal bureau als voorbeeld van hoe het anders kan.