WooCommerce Webshop laten maken
Je wilt met je WooCommerce webshop zoveel mogelijk sales realiseren. Naast het ontwerp, zijn de vindbaarheid en het gebruiksgemak hierbij van groot belang.
Tot 70% betere user experience
Beter vindbaar in Google
Resultaatgerichte webshop
Gebruikersvriendelijk beheer

Een sterke WooCommerce webshop: waarom is dat belangrijk?
Wanneer je een webshop hebt wil je zoveel mogelijk verkopen realiseren. Je realiseert de verkopen o.a. door bezoekers naar je website te sturen. Dit kan door middel van online advertentie kanalen als: Google, facebook, Instagram, E-mail marketing en dergelijke.
Adverteren is echter kostbaar. Dat zal elke webshop eigenaar of marketingmanager beamen. Dus voordat je dure euro’s in een AdWords- of Facebookcampagne steekt, wil je misschien eerst onderzoeken of je niet meer uit je webshop kan halen door de shop beter te laten renderen. Uiteindelijk gaat het erom hoeveel van je bezoekers converteren in een aankoop of andere actie die je wenst.
Marketing vs. Branding
Een sterke webshop is onderdeel van jouw branding. Marketing is als iemand mee uitvragen op een date. Branding is de reden waarom ze JA zeggen.
Waarom de quickscan?
- Gratis analyse ter waarde van €200,-
- Gratis intakegesprek waarbij we jouw wensen bespreken
- Maatwerk design afgestemd op jouw bedrijfsstrategie
Op basis van webshop review doen wij een voorstel om jouw webshop te optimaliseren. Veel bedrijven accepteren deze, maar de keuze is geheel aan jou. De webshop review is gratis en geheel vrijblijvend.
Onze klanten aan het woord
Hier worden we nou happy van als we een baaldag hebben. Dat werkt heerlijk therapeutisch. Maar voor jou is het natuurlijk ook handig: dan hoor je het ’s van een ander.
Goed om te weten.
Vraag & antwoord
Wil jij meer weten over de mogelijkheden en kosten voor het laten maken van een webshop? Neem vrijblijvend contact op met HappyDigital.
De vraag wat kost een webshop laten maken is niet in een-twee-drie te beantwoorden. Veel hangt af bij wie je een webshop laat ontwikkelen en welke integraties er nodig zijn. Ben je een startende e-commerce ondernemer, dan is de investering meestal niet hoger dan 3.500 euro. Heb je veel integraties zoals met een ERP, PIM, CRM en EMP, reken dan maar op een investering rond de 25.000 euro.
Een kostenpost die je nooit moet onderschatten is de doorontwikkeling van de webshop. Alleen de wijzigingen die nodig zijn om de veranderingen op SEO-vlak bij te houden zijn behoorlijk. Nog niet al te lang geleden heeft Google de rangschikking van de zoekresultaten verplaatst van desktop naar mobile first. Je kunt nagaan hoeveel kosten zoiets met zich mee kan brengen als de website er op zo’n moment op mobiel nog niet florissant bij staat. Reken minimaal op een maandbedrag van 5% tot 10% van de startkosten van de webshop als je aan serieuze groeit gaat werken. Kosten doorontwikkelen site: 5% – 10% per maand berekend aan de hand van de totale website investering (schatting)
Na akkoord op een offerte geven wij een globale planning af. Bij uitzondering kan dit ook voorafgaand aan de offerte. Indien gewenst plaatsen wij binnen 1 werkdag een tijdelijke website online op je domein. Na aanschaf van een webshop duurt het ongeveer 2-3 weken voor een basis webshop is afgerond.
Omdat wij jou de garantie geven dat als je onze adviezen en strategieën op de juiste manier toepast je 100% binnen 90 dagen je investering zal terugverdienen. En haal je dit niet binnen 90 dagen? Dan werken we net zolang samen totdat jij je investering terug hebt verdiend en een systeem hebt staan om consistent winst te realiseren.
Online winnen van je concurrenten?
Steeds meer bedrijven snappen het belang van online. Helaas zorgt dit ervoor dat de bedrijven die hier niet goed genoeg in meegaan veel omzet mislopen (of gaan lopen).
Op een gegeven moment heb je je eigen website al zo vaak gezien dat je zelf de verbeteringen niet meer ziet. Daarnaast snappen we dat jij je als ondernemer of manager liever met andere zaken bezig houdt en dit soort taken liever over laat aan de professionals.








