De trage financiële dienstverlening opschudden en werken aan een dienstverlening waar de klant echt op nummer 1 staat. Dromen en ambities waarmaken van klanten, het personeel en de investeerders. Hoe groot of klein die dromen ook zijn. Dat is missie van BridgeFund.
BridgeFund is hét online platform dat een brug slaat tussen ondernemers die tijdelijk wat extra geld nodig hebben en investeerders die hun vermogen graag in stand houden. Dit doen ze met slimme financiële oplossingen en service van wereldklasse.
BridgeFund gaf ons op de opdracht voor de redesign van hun website en de ontwikkeling van een verbeterde visuele identiteit.
Geïnspireerd op het BridgeFund logo ontwierpen wij een nieuwe visuele identiteit die de kracht en persoonlijkheid van het bedrijf verder versterkt.
De halve-cirkel
De halve cirkelvorm verwijst naar het symbool in het logo van BridgeFund. Het vertegenwoordigt ook het bedrijfsmotto: The future of banking is circular. In lay-outs wordt het toegepast als achtergrond.
De verbonden stippen
De lijn met stippen vormt een brug tussen BridgeFund, de ondernemer en de investeerder. Het benadrukt de belangrijkste belofte van BridgeFund: mensen verbinden.
Met online zakelijk lenen helpt BridgeFund dagelijks talloze ondernemers binnen 24 uur aan extra werkkapitaal. Op de BridgeFund manier: snel, simpel en verantwoord.